Salainen neuleystävä 2007 on nyt sitten minun osaltani kokonaan ohi. Viikon verran postissa makoillut viimeinen paketti on noudettu kotiin. Paketista paljastui seuraavaa:

627132.jpg

Karkkia (nam) ja BAMBULANKAA! Ihanaa! Kiitos kiitos kiitos! Olen himoinnut bambulankaa jo pidemmän aikaa, mutta en ole raskinut ostaa. Paketissa oli myös huovutusneula, mutta sen laitoin parempaan talteen heti, etten hävitä. Nyt pääsen siis kokeilemaan myös neulahuovutusta.

Ja salaisen neuleystäväni henkilöllisyys paljastui myös. Minulle ihania paketteja pitkin kevättä lähetteli Kati. En todellakaan arvannut Katin henkilöllisyyttä, vaikka blogi Lankaleikkejä onkin minulle tuttu.

Tästäkin salaisesta neuleystävästä jäi minulle tosi hyvät muistot. Kaisalle oli tosi kiva keksiä ja lähetellä kaikenlaista, ja Katilta oli kiva saada paketteja, jotka olivat todella osuvia joka ikinen.

Mutta kaikki kiva loppuu aikanaan. Tämä oli nyt sitten tässä.