Järjestin (tai järjestän, vaihto on parhaillaan käynnissä) Facebookin Löysäpipoiset neulojat -ryhmässä Taikapallonvaihdon. Vaihdon idea on lähettää parille lankakerä, jonka sisään on piilotettu jos jonkinlaisia yllätyksiä. Olen itse kerran aiemmin osallistunut vastaavaan vaihtoon (mun sillä kertaa lähettämä ja vastaanottama pallo täällä).

Nyt lähti maailmalle tämän näköinen pallo:

CIMG2500-normal.jpg

Olin ajatellut keksiä jonkin muun hauskan muodon kuin pään, mutta en sit vaan keksinyt mitään, minkä olisin osannut toteuttaa... Ja en vaan saanut tuota suklaapatukkaa kokonaan piiloon, vaikka olisin halunnut, joten tää on nyt tämmöinen töyhtöhyyppä. Että tämmöinen sitten lähti matkaan. Sisältö oli seuraava:

CIMG2497-normal.jpg

Lankana siis kaksi kerää Maijaa ja sisään keritty suklaata, vanhoja autoja, salmiakkipastilleja, kool aideja (langanvärjäykseen), saippua, nappeja ja silmukkamerkkejä.

Mun pallo on jo vastaanottajansa saavuttanut, itse jännityksellä odotan, mitä mahtaa posti mulle tuoda :)