Värihaaste loppui, mutta muutama lanka jäi kuvaamatta. Ne vironvillat, jotka saa tällä erää jäädäkin, kun ovat mun saavuttamattomissa. Mutta sitten oli myös muutama sellainen kerä, joiden kohdalla en osannut päättää, minkä värin kategoriaan ne kuuluisivat. Joten tässä nyt vielä bonuksena moniväriset:

IMG_2522-normal.jpg

Vasemmalla kolme kerää Puroa. Jännä väri, mulle epätavallinen, mutta tykkään. Muistan, kun nää oli Tarjoustalossa tarjouksessa ja menin paikalle 15 minuuttia kaupan aukeamisen jälkeen, jäljellä oli enää nämä kolme kerää. Muutama mummo siellä oli kassalla jokusenkin Puro-kilon kanssa :) En tiedä, mitä näistä tekisin, ideoita?

Purojen yläpuolella on yksi Nalle Kukkaketo (en muista, mikä väri). Olen ajatellut yhdistää sen johonkin yksiväriseen. Oon tehnyt vauvanvaatteita vihreästä Nallesta ja Nalle Kukkaketo Kielosta, ja oon tykännyt. Esim. nämä housut. Loput moniväriset onkin sitten Drops Delightia, ne olen aikonut kaikki sukiksi tai ehkä huiveiksi. Aivan mielettömän ihania värejä on siinä langassa! Vähän karheaa tuo on huiviksi, mutta menee. Oon tehnyt Delightista yhdet sukat ja yhden huivin, ja molemmat on kovassa käytössä.