Piti blogata jo viime viikon lopulla, mutta Vuodatuksessa oli useamman päivän jotain häikkää, niin se sitten jäi. Nyt onkin kertynyt useampi pieni (merkityksessä "lyhyt") juttu, mitä pitää muistaa kertoa.

Ensinnäkin. Voitin KnitCrochenator-blogin Jennin järjestämän värihaasteen. Olin ja olen suunnattoman otettu, että Jenni valitsi mun lankakuvat itseään eniten miellyttäneiksi (paria ekaa ei kannata mainostaa, mutta ne muut löytyy täältä: vihreät, valkoiset, keltaiset, ruskeat). Maineen ja kunnian lisäksi sain Jenniltä palkinnon. Aivan ihana palkinto olikin! Paketista löytyi kaunis kortti, lankakerä ja valkosuklaata. Lanka on kyllä tosi nättiä, ihan mun väri (okei, suurin osa väreistä on "ihan mun värejä") ja tykkään erityisesti tuosta keltaisen sävystä ruskean seassa. Tuskin maltan odottaa, että pääsen neulomaan tästä sukat. Ensin on vaan tehtävä nuo KyJy-työt loppuun... Valkosuklaa oli mulla etätenttieväänä, hyvää oli :) Kiitos vielä Jennille!

IMG_2884.jpg

IMG_2886.jpg

Sain Jenniltä myös mun tulevan joulukalenterin. Hieman malttamattomana odottelen joulukuun alkua... Mulla itselläni on vielä joulukalenterin kasaus vähän kesken, mutta onneksi deadlineen on vielä kaksi viikkoa aikaa. Kyllä sen sitä ennen saan matkaan.

Sitten toinen mua ilahduttanut uutinen. Rakas ystäväni Mil sai moninaisten vaiheiden jälkeen pystyyn Milania-putiikkinsa, toistaiseksi facebookin puolella, mutta jossain vaiheessa myös ihan verkkokauppana. Sinne vaan nyt kaikki ostelemaan ihania koruja joululahjoiksi tärkeille ihmisille :)

Ja viimeinen "pieni" asia on tietysti tuo lankalaihis. Marraskuun alku tarkoittaa sitä, että on enää kaksi kuukautta aikaa päästä laihistelutavoitteeseen. Mulla on tällä hetkellä lankavarasto miinuksella n. 2kg, eli kilo pitäisi kahdessa kuukaudessa pudottaa. Ja vähän epäilen, että lankaa saattaisi olla loppuvuodesta vielä pari kerää tulossa lisää. En tiedä, onnistunko noin paljon pudottamaan, neulomalla en ainakaan. Mulla on kyllä jotain lankoja vielä facebookin Lankahamsterit-ryhmässä myynnissä, että jos ne sattuisi menemään kaupaksi, niin sitten ehkä olisi mahdollisuuksia. Tai sitten on vaan pakko tsempata ja ottaa kamala loppukiri... :) Mites muiden laihikset?