WP_20160618_07_17_52_Pro.jpg

Kaikenlaisia pieniä asioita on nyt kasattuna samaan postaukseen.

Oltiin muutama päivä Tanskassa. Minä ja meidän tytöt sekä mun siskon perhe. Oli kivaa. Ehdin vähän neuloa lentokoneessa.

WP_20160620_09_02_39_Pro.jpg

Ja autossa.

Lasten (5kpl) kanssa kun oltiin reissussa, niin eipä juuri käynyt mielessäkään etsiskellä paikallisia lanka- tai kangaskauppoja. Tai no, kävi mielessä, mutta ei ollut aikaa eikä tilaisuutta. Yhden lankakaupan ohi kävelin, mutta seurueen viidestä lapsesta kiukutteli siinä vaiheessa kolme, ei tehnyt mieli poiketa ostoksille :D

Oli aivan huippu reissu kyllä!

WP_20160629_17_55_11_Pro.jpg

Vuosi on puolivälissä. Lankalaihiksessa mun tämän vuoden tavoite on -2kg. Tällä hetkellä tilanne on -511g, eli ei lähelläkään kiloa, mutta mulla on kyllä kaksi puolivalmista puseroa, eli toivottavasti lähiaikoina useita satoja grammoja miinusta on tulossa...

Toisaalta, luvassa on kyllä ainakin kaksi pientä kesäreissua, joilta "matkamuistoksi" olen aikonut ostaa lankaa. Hmm...

WP_20160627_15_38_27_Pro.jpg

Kävin hakemassa mun tädiltä serkkujen vanhoja vaatteita ja luistimia.

Reitti kulki Eurokankaan ohi. Miten satuinkaan poikkeamaan sisään...

Eurokankaan palalaarit koituu vielä mun lompakkoni kohtaloksi.

Siinä olisi pinossa ylhäältä lukien jonkinlainen kesätoppi tms (4,90€) (saa vinkata, jos on jotain hyviä ehdotuksia sifongista tehdyn kesätopin malliksi!), hame (6,55€), pussukoiden vuoria tai sitten jotain ihan muuta (4,90€) ja kaksi kesämekkoa (yht. 7,55€), tosin tuon toiseksi alimman kukkakankaan suhteen jo aloin epäröidä. En tiedäkään, mitä siitä haluan.

hamekangas.jpg

Hamekankaan suhteen pyydän apua ja mielipiteitä.

En osaa päättää, kummin päin tuon leikkaisin. En tarvitse koko pituutta. Leikkaanko ylhäältä pystyraidoista niin, että helmaan tulee vähän noita mustia palloja, vai toisin päin, mustista palloista niin, että helmana on tuo musta vaakaraita?

Vai jotain muuta?

IMG_6163.jpg

Voitin Pieni Ihana -blogin arvonnassa pari kangaspalaa.

Toisesta ompelin tänään siskontytölle t-paidan. Hän on kuulemma prinsessa-ballerina, joten tämä kangas sopii paremmin kuin hyvin...

WP_20160630_22_32_58_Pro.jpg

Aika veikeä.

Koko n. 98cm.