Eilen sain valmiiksi fifi2:n. Viime keväänä tein näitä muutaman ja silloin tuntui että olin korviani myöten täynnä tuota kuviota, mutta nyt taas innostus iski kun piti saada joku helppo telkkarineule. Tähän on käytetty 150g muutamien vuosien takaista Novitan Heleniä, ihan rehellistä keinokuitua on se. Lupasin huivin siskolle. Tässä sekä lähikuva huivin neulepinnasta että lähes kokonainen kuva huivista (se on vielä kiinni patjassa). Pituutta tuli n. 2m.
 
367577.jpg
 
367582.jpg
 
Tällainen vaihtohöyrähtänyt kun olen, niin menin sitten ilmoittautumaan uuteen Salaiseen neuleystävään. Jännityksellä odotellaan, minkälainen ystävä minulle tällä kertaa paketteja lähettelee. Oma pää kuhisee ideoita, saa nyt sit nähdä mihin budjetti riittää...

Mulla meinasi mennä tuo sny ihan ohi, onneksi huomasin sen viimeisenä ilmoittautumispäivänä. Olen aina joskus tuumiskellut, että pitäisi olla joku sivu tai blogi, minne erilaisten vaihtojen ja projektien järjestäjät voisivat käydä ilmoittamassa järjestämistään vaihdoista. Ettei menis kaikenlaista kivaa sivu suun. Mutta toisaalta, siinä voisivat sitten kaikki vaihtohuijarit myös löytää monta hyvää vaihtoa huijattavakseen, että tuota... En tiedä olisiko se siis viisasta vaiko eikö.