Oletteko te innostuneet neulepodcasteista? Siis videoista, joissa neulojat höpöttelevät niitä näitä, esittelevät valmiita tai keskeneräisiä töitä jne?

Mä innostun helposti kaikesta uudesta. Joten tietysti mä innostuin neulepodcasteistakin. Ja halusin itse kokeilla. Siitä huolimatta, että en ole jaksanut katsoa yhtään neulepodcastia loppuun asti kerralla, ja etten halua naamaani nettiin näkyville.

Hetken mielijohteesta kuitenkin eilen kokeilin. Syntyi anonyymi minipodcast :) Se löytyy täältä. Video on hetken mielijohteesta tehty ja kuvattu, mulla sattui olemaan vartti aikaa, kun mies ja lapset oli muualla. Mua ärsyttää siinä tuhat asiaa, alkaen siitä, miten kuvan alareunassa näkyy jotain suttua ja päättyen ties mihin. En myöskään ole ihan varma, onko tällaisen tekeminen ilman puhuvaa päätä kuvassa ihan totaalisen hölmö ja tuhoon tuomittu idea. Mutta halusin sen nyt kuitenkin laittaa jakoon, varsinkin, kun mun kone käytti huimat 4 tuntia (!!) videon pakkaamiseen youtube-kokoiseksi, ja youtube sitten vielä tunnin verran sitä latasi.

Käykääpä katsomassa ja kertokaa, kannattaako mun ikinä enää tehdä tälle jatkoa. Siis varsinkin, että onko noin lyhyissä ja kasvottomissa videoissa mitään ideaa. Lukuisat tekniset ja taiteelliset puutteet olen jo pannut itse merkille, ja lupaan, että jos jatkoa seuraa, yritän korvata ne joillain muilla mokilla. :D