Blogissa on ollut kovin hiljaista, mutta olen mä jotain tehnyt. Mitään en vaan valmiiksi asti...

Reipas kuukausi sitten keskeneräisiä oli vähän vähemmän. Nyt tilanne on tämä:

IMG_1304-normal.jpg

Melko suppea väriskaala :) Ylinnä vasemmalla tyttären raitasukat päättelemistä vaille valmiit. Keskellä ylhäällä puseron takakappale, joka ei ole edistynyt montaakaan kerrosta. Maaliskuussa aloitetun vauvanpeiton purin, ja aloin virkkailla ihan tuollaista perusjuttua tilalle. Tämä peitto on ollut sellainen, mitä olen tehnyt aina, kun olen kaivannut jotain tosi aivotonta (esim automatkoilla), ja se onkin edistynyt jo melkein 200g verran. Alarivissä kaksi vasemmanpuoleista on ne epäonnen yritelmät, joista ei tullutkaan siskontytölle lahjaa. Molemmat siis vielä kesken, mutta kyllä mä ne valmiiksi teen, että saan miinusgrammoja lankalaihikseen. Ja saavatpahan meidän tytöt sitten nukenvaatteita :) Alarivissä oikealla on ainut aktiivisesti keskeneräinen, yllätyssukat, joiden eräpäivä on viikon päästä, eli niiden parissa on nyt aherrettu, ja aherretaan. Kovin vähissä on taas ollut neuleaika.

Neuleiden lisäksi oon askarrellut kaikenlaista pientä, mutta ne eivät ole päätyneet tänne blogiin. Ompeluja ja vaatteiden korjaamista olisi tiedossa, kuten tästä kuvasta voi huomata:

 IMG_1305-normal.jpg

Siellä jossain pinon pohjalla on mun "korjattavien kori"... Tuossa pinossa on siis rikkinäisiä vaatteita odottamassa korjausta, vaatteita odottamassa muodonmuutosta joksikin muuksi, ja kankaita odottamassa muutosta vaatteeksi. Ehkä olisi aika käydä tämänkin korin kimppuun... Kun vaan olisi aikaa.