Mä oon kyllä maailman huonoin blogipäivittäjä nykyään...

Mitähän tässä nyt sanois. No, me muutettiin viikko sitten, joten viime aikoina en ole saanut sitäkään vähää aikaiseksi, minkä yleensä lapsenhoidolta ehtii.

Mutta löysin kamerasta kuvia vähän vanhemmista helmitöistä, jotka on esittelemättä. Laitetaan kuvat niistä nyt sitten.

Siskolleni synttärilahjaksi ja anopille muuten vaan lahjaksi tein tämmöiset kaulakorut:

ÄLYTTÖMÄN nopea tehdä. Korupiikki vaan kivestä läpi ja silmukat molempiin päihin, sit nahkanauhaan pujotus ja muutaman solmut näpertely. Ei oikeasti mene kuin ehkä joku 5min. Ja tulos on musta tosi kiva.

Myös miehen molemmat siskot täytti vuosia, ja sai korulahjoja (yllätys yllätys). Vanhemmalle siskolle meni tällaiset:

Toi kaulakoru on tehty niin, et olen letittänyt kolmea helmilankaa ja aina väliin laittanut noi helmet. Hullun paljon meni siihen aikaa, ja kädet oli ihan krampissa. Ja kun oli valmista, huomasin, et koru roikkuu vähän ikävästi, toi lankaletti on kuitenkin noin painaville helmille liian hentoinen. Koru ei vaan oikein meinaa asettua kivasti. Mutta en viitsinyt purkaakaan, kun näin niin älyttömän vaivan sitä tehdessä. Korvikset taas on ihan perusjutut, mutta niistä tuli ainakin mun omasta mielestä oikein kivat.

Nuorempi siskoista sai korvikset. Niistäkin tuli mun mielestä mukavat (olis melkein tehnyt mieli pitää ne ite), vaikka onkin taas aika simppelit ja nopeatekoiset.

 Sivupohja piti vaihtaa, kun entinen ei pelannut. Uusi täältä.