Kauheasti olisi kaikkia jouluvalmisteluita, meinaa loppua aika kesken. Silleen hyvällä tavalla kiire, en viitsi oikeaa stressiä ottaa joulusta kuitenkaan. Mitään ei oikein ole ehtinyt neuloa, mutta joulukalenterisukkia sentään ihan aikataulun mukaan.

CIMG2703-normal.jpg

Seitsemäntenä päivänä sukkaan B seitsemän kerrosta sillä värillä, mitä jäätelöä tekisi juuri mieli. En ole kovin kova jäätelönsyöjä, mutta kova kinuskikastikkeen syöjä olen. Suklaajäätelö ja kinuskikastike on erinomainen yhdistelmä, niinpä päädyin mielikuvitusjäätelössäni suklaaseen ja neuloin tummanruskean raidan.

Kahdeksantena päivänä sukkaan A kahdeksan kerrosta maton värillä. Meillä on jos jonkin värisiä mattoja lattialla, joten valinnanvaraa oli, mutta päädyin nyt sitten ottamaan lähtökohdaksi vieras-/askarteluhuoneen maton. Siellä on lattialla mun itse tekemä keltaraitainen matto, josta tykkään ihan kauhean paljon, vaikka se onkin vähän löysä ja vinkura. Mutta itte tehty!

Yhdeksäntenä päivänä sukkaan A yhdeksän kerrosta ensimmäisen vastaantulijan puseron värillä. En ehtinyt edes koneelta nousta, kun meidän vauva konttaili mua vastaan valkoisessa (siinä vaiheessa aamua vielä valkoisessa) puserossaan, joten valkoista tuli.

Kymmenentenä päivänä sukkaan B kymmenen kerrosta värillä, jonka väristä söi ekana aamulla. Mä söin ruisleipää, mutta koska edellinen raita oli tummanruskea, niin en uutta tummanruskeaa raitaa tietenkään alkanut tehdä. Koska eihän siitä olisi tullut mikään uusi raita, vaan jatkoa edelliseen. Mutta mulla oli leivän päällä mm. kinkkua, joten siitä poimin väriksi vaaleanpunaisen.

Ja tänään yhdentenätoista päivänä sukkaan B yksitoista kerrosta oman kulkuvälineen värillä. Meillä on kaksi autoa, tummanpunainen ja musta. Mä kyllä kuljen enimmäkseen sillä mustalla, mutta teinpä nyt kuitenkin punaisen raidan, ettei tuu kovin synkkä sukka :)

Huomista odotellessa :) Ja itseasiassa odotan tosi kovasti ylihuomista. Olen mukana Facebookin Käsityöblogit-ryhmän joulukalenterissa, ja perjantaina on mun luukun vuoro. Olen mielestäni keksinyt tosi kiva idean luukkuun (voi tietysti olla, että olen ainut, joka on siitä jutusta innoissaan), ja maltan tuskin odottaa perjantaita!

Aiemmat osat jämälankavillasukista täällä ja täällä.