Ruskalapaset kaipasivat kaverikseen pipoa. Olin jo useampi vuosi sitten ostanut tummanruskeaa Alpaca Silk -lankaa itselleni pipoksi, ja nyt vihdoin ja viimein sain sen pipon neulottua.

Tuhat ja yksi virhettä tein palmikkoon, kun neuloin niin ajatuksissani ja väsyneenä. Mutta onneksi kun itselleen tekee, niin saa suhtautua virheisiin juuri niin löperösti kuin sattuu huvittamaan. Mua ei yhtään kiinnostanut purkaa, joten annoin virheiden olla vaan. Samapa tuo, kunhan pipo lämmittää :)

IMG_4625_2.jpg

Ihan kelpo pipo siitä tuli. Mitään ohjetta mulla ei taaskaan ollut, omasta päästä alusta loppuun on tehty. Palmikon oli siis tarkoitus olla sellainen, missä kahden silmukan levyinen ja yhden silmukan levyinen osio kiertää toisiaan, mutta mulla meni osiot pariin otteeseen sekaisin, kun katsoin telkkaria neuloessa. Ekaluokkalaiselle kuuluu kiitos valokuvasta.

Tykkään kyllä kuitenkin lopputuloksesta. Pipo on sopivan kokoinen, lämmin ja pehmeä. Lankaa oli mukava neuloa. Nyt alkaa olla pipoasiat hyvällä mallilla, kun olen saanutkin kaksi pipoa. On mistä valita :)