Tässä joulukuun toisella viikolla joulukalenterivaihdon luukkujen sisältöjä:

Kahdeksantena päivänä tuli tuikkuja.

IMG_3143.jpg

Yhdeksäntenä päivänä sain lahjakortin, jossa Jenni lupasi neuloa mulle jonkin asusteen. Saan itse valita materiaalin, värin ja mallin, toki kohtuuden rajoissa. Nyt onkin kovassa mietinnässä, mitä lahjakortilla haluaisin :) Aivan mahtava idea mun mielestä!

Kymmenentenä päivänä luukusta paljastui Isoveli-lankaa. Väri on luonnossa aniliininpunaisempi kuin kuvassa.

IMG_3164.jpg

Yhdentenätoista päivänä tuli palmikkopuikot (kaksi eri paksuista). Mulla on ollut yksi palmikkopuikko joskus, mikä onkin ihan kätevä leveisiin palmikoihin. Muutaman silmukan palmikot teen siirtelemällä silmukoita puikolta toiselle, se menee mun mielestä nopeammin kuin erillisen palmikkopuikon kanssa. Mutta leveisiin tai monimutkaisiin palmikoihin palmikkopuikko on kyllä omiaan, ja oli kiva saada näitä peräti kaksin kappalein, kun se mun ainokainen palmikkopuikko on ollut hukassa jo x vuotta... :)

Kahdennentoista päivän luukussa oli nauhoja. Toi valkoinen on kuminauhaa, ruskea jotain tuollaista tosi paksua (vois mennä vaikka pienen laukun hihnana) ja sitten leveän heijastinnauhan pätkiä eri väreissä. Kivoja!

IMG_3183.jpg

Kolmantenatoista päivänä tuli popcornia. Sattumalta jopa sitä ainutta mikropopcornia, jota meidän mikrolla voi tehdä ilman, että mikro ylikuumenee ja ottaa puolen tunnin aikalisän :)

Tänään neljännentoista päivän luukusta tuli Jennin virkkaama kassi. Tosi suloinen, tykkään kovasti vaaleanpunaisen ja harmaan yhdistelmästä! Kiitos Jenni!

IMG_3202.jpg