Joulukalenterisukat ovat valmiina! On ollut sen verran joulutohinaa tässä, että meni kantapäiden teossa yötöiksi :)

kalenterisukat-normal.jpg

Yhdeksäntenätoista päivänä neulottiin sen värisellä langalla, minkä värisistä lakanoista heräsin aamulla. Mä nukuin sinivihreissä lakanoissa, siispä (itse kool aideilla värjätyllä) sinivihreällä langalla jatkettiin sukkaa B (vihreäkärkinen).

Kahdennenkymmenennen päivän väri tuli astiastosta. Meillä on tummansinistä Teemaa, jota olen saanut ylioppilaslahjaksi ja saatiin myös häälahjaksi kymmenisen vuotta sitten. Tuo vaaleanpunakärkisessä sukassa oleva mustan näköinen raita on oikeasti tumman sininen.

21. päivä piti pyytää väri joltain läheiseltä. Mun tyttäret valitsivat (yllättäen) päivän väriksi kirkkaanpunaisen.

22. päivän väri tuli itsellä jalassa olevista sukista. Mulla oli sunnuntaina mekko ja mustat sukat.

23. päivän väri oli lähimmän kirjan kannesta. Meidän tietokonepöydän molemmin puolin on kirjahyllyjä, yhteensä 5 kpl, ja kirjojakin siis aikas monta... Silti ihan lähimmistä kirjoista en saanut väriä, ei siis ollut sopivan väristä lankaa. Mutta vaaleansininen lanka sitten tuli jonkin mun miehen metsästyskirjan mukaan.

24. päivän väri oli se, mitä lankavarastossa on eniten. En jaksanut alkaa mitään kunnon lankainventaariota tekemään, mutta arvelin, että mun lankavaraston hallitsevia värejä vois olla siniset, vihreät, punaiset ja ruskeat. Tummanruskealla siis mentiin.

Resorit ja kantapäät otin ihan summassa. Ihan mukavat tuli. Tein ohjeen mukaisen after thought -kantapään, tosin vähän sinne päin, kun en jaksanut ohjetta kunnolla lukea... Mutta hyvä kantapää tuli, hyvin toimii!

Ihan kelpo sukat näistä tuli :)

Osat 1,2,3 ja 4.