Ystävä täytti vuosia. Ompelin lahjaksi pussukan. Mä en yhtään osaa hahmottaa, miten isoja noista pussukoista tulee (vaikka miten mittailisin ja yrittäisin suunnitella), ja tästäkin tuli taas aika iso. Muistaakseni koko on luokkaa 25x8x8cm, mutta en nyt ihan mee takuuseen. Iso se kumminkin on, mutta eikös ihmisillä ole kaikenkokoisille pussukoille aina tarvetta?

IMG_3165.jpg

Päällinen on tukevaa valkoista kangasta, josta tein muutama vuosi sitten pussikon vauvan hoitopöytään. Ompelin koristeeksi punaisen nauhan ja laitoin punaisen vetoketjun. Valmis pussukka näyttää musta kauheasti lahjapaketilta :) Vuori on kirkkaanpunaista (kuva hämää, oikeasti kirkkaanpunaista eikä oranssihtavaa) kangasta, jota löytyi aikanaan mun äidin kummitädin jäämistöstä pala, eli voipi olla muutaman kymmenen vuotta vanhaa. Sisällä on pieni tasku.

IMG_3168.jpg

Mä tykkään kyllä tästä.

Ja toinen kiva uutinen: muistatteko, kun kerroin täällä ystäväni perustaneen koruja myyvän Milania-yrityksen? Milania toimii toistaiseksi facebookin puolella, mutta jossain vaiheessa tulevaisuudessa on tulossa myös nettikauppa. Milaniassa on myynnissä ihania koruja (käykää ihmeessä katsomassa! Ja myös ostamassa!) ja nyt myös mun tekemiä kierrätyskoruja (löytyy Amria kierrätyskorut -nimellä). Mun jutuista nyt alkajaisiksi on myynnissä laskimennäppäimistä tehtyjä korviksia, mutta ajan kanssa (lue: kunhan sekä mun että Mil:n kiireet antaa myöten) on tulossa ainakin juomatölkeistä, legoista ja minihehkulampuista tehtyjä korviksia. Menkää ihmeessä tutustumaan ja ostamaan kauppa tyhjäksi!

Ja muistakaapas myös täällä blogin puolella myynnissä olevat jutut, näiden tuotto menee kokonaisuudessaan ihmiskaupan vastaiseen työhön Dressemberin kautta!