Viime jouluna annettiin lahjaksi enemmän itse tehtyjä lahjoja kuin pitkiin aikoihin. Monesti olen ajatellut, että haluaisin antaa paljon itse tehtyjä lahjoja, mutta aina aloitan liian myöhään enkä ehdi. Kiire tuli tälläkin kertaa, mutta sain valmiiksi kaikki, mitä olin aikonutkin.

Tässä näitä nyt on, sekalaisessa järjestyksessä. Niistä, mistä olen aiemmin blogannut, vie linkki blogipostaukseen, missä on tarkempia tietoja.

IMG_6803.jpg

Äidille, veljen vaimolle ja yhdelle rakkaalle ystävälle virkkasin valopallot.

IMG_5554.jpg

Anoppi sai kaulahuivin...

IMG_6829.jpg

... ja appi siihen mätsäävän pipon.

IMG_4985.jpg

Miehen siskolle tein tuubihuivin jo heti edellisen joulun jälkeen.

IMG_6827.jpg

Miehen samainen sisko on saamassa lähipäivinä vauvan, ja tulokkaalle neuloin sukat jo joulupakettiin.

IMG_5390.jpg

Miehen toisen siskon lapset saivat lapaset ja pipot. Nämä lapaset olivat kolmeveelle...

IMG_6473.jpg

... ja yksivuotiaalle pikkuveljelle nämä toiset.

IMG_6836.jpg

Pojat ovat Ryhmä Hau -faneja, joten lapasten seuraksi saivat pipot.

IMG_6832.jpg

Mun veljelle ja Miehen siskonmiehelle ompelin kosteudenpoistopussit autoon. Noissa on siis sisällä kristallikissanhiekkaa. Kolmas oli meidän autoon.

IMG_6821.jpg

Ja vielä mun toisen siskon tulevalle vauvalle tein tossukat.

Sellaisia. Toivottavasti en unohtanut kovin montaa :)

Bonusasia: olen alkanut lopullisesti kypsyä tähän Vuodatukseen, kun tuntuu aina olevan niin takkuista. Periaatteessa haluaisin kyllä tukea suomalaista tässäkin suhteessa, mutta mutta... Vähän tässä vielä mietin, siirtyisinkö bloggeriin vai wordpressiin, ja miten ja milloin saisin aikaiseksi tehdä uuden blogin, ja haluaisin myös saada tän vanhan lempipostauksia siirrettyä uuteen (ei onnistu nappia painamalla valitettavasti, vaan ihan yksitellen pitäisi jokainen uudestaan tehdä) ja ja ja ... No, katsotaan.