Tämmöiset polvisukat valmistuivat odottamaan kaverille syntyvää tyttövauvaa.

CIMG1276-normal.jpg

Vauvan villasukat

koko: n. 3kk-1v

lanka: Novitan Nalle, vaaleanpunaista ja itse sini-violetiksi koolattua

puikot: 3mm

malli: jostain vanhasta monisteesta...

Meidän A sai vauvana tän malliset sukat mun kaverilta lahjaksi ja ne oli ehdottomasti parhaat polvisukat, mitä meillä oli (mä en muuten ole koskaan niille junasukille syttynyt, vaikka niitäkin ollaan lahjaksi saatu useampi pari. Ne ei mun mielestä veny tarpeeksi plus on aika rumat). Pyysin silloin kaverilta sukkien ohjeen, ja olen jokusenkin parin noita tehnyt tässä vuosien varrella. Ei noikaan mitään kauneuspalkintoja voita, mut tosiaan pysyy tosi hyvin jalassa, ja kun on ainaoikeaa, niin mahtuvatkin n. kolmekuisesta yksivuotiaaksi.

Tästä parista tuli aika karkkivärinen (valitsin "nurjan" oikeaksi puoleksi, jolloin raidat eivät erotu niin paljon), mutta jotenkin mun mielestä aika söpöt silti. Ottaisin omalle vauvalle käyttöön, mut en osaa vaaleanpunaista pojalla käyttää.