Osallistuin Villapallon järjestämään Taikapallovaihtoon. Olin jo jonkin aikaa odotellut, josko joku tän Suomessa järjestäisi, ja tulihan se sieltä! Onneksi ei mennyt ohi silmien :)

Itse lähetin maailmalle tämän näköisen pallon:

Pallon sisällöstä mulla ei nyt ole kuvaa, mutta sieltä löytyi salmiakkiaski, vanha auto (siis se sellainen salmiakki), muistaakseni 5 pussia kool aideja, helmiä, tarroja, nuppineuloja, ja nuo valmiissakin pallossa näkyvät napit, silmukkamerkit ja kirjanmerkki (toi kirjanmerkki on iso klemmari, josta roikkuu helmiä ja sellainen ankkariipus. Mut kerin sen klemmarin ja ankan piiloon). Lanka oli mustaa Nallea. Ite tykkäsin omasta pallostani (heh heh), ja ilmeisesti pallon vastaanottanut Tinttitintti tykkäsi myös. Kiva :)

Ja mulle posti toi pallon Roinalta. Tältä se näytti:

A oli mun kanssa avaamassa palloa, ja oli ehkä jopa vielä enemmän tohkeissaan kuin mä... Kaikeksi onneksi pallosta paljastui kaikenlaista A:llekin mieleistä.

kuten kuvasta näkyy, A odottelee malttamattomana, että äiti saisi kuvan otettua ja hän pääsisi aarteiden kimppuun...

Lankana oli Isoveli, ja pallon sisältä löytyi langan kanssa saman värisiä ponnareita (niille on varmasti käyttöä!), Muumi-tikkareita ("karkki! kikkala! anna! maistaa!" -arvatkaa kenen kommentit) ja -purkkaa, Hello Kitty -taikapyyhe (siis sellainen, joka on paketissa kivikova, mutta vedessä lillutellessa aukeaa pyyhkeeksi. A omi tämänkin) ja tarroja (nekin A olis halunnut, mutta olis mulla itelläkin käyttöä). Oli tosi kiva, että oli A:lle sopivia juttuja! En muista, mainitsinko ilmoittautumislomakkeessa, että A tykkää kovasti muumeista ja hello kittystä, mut se oli kyllä revetä riemusta, kun näki, mitä paketista kuoriutui. Sisältö oli siis ehkä enemmän tyttärelle kuin äidille, mutta ei haittaa yhtään, lapsen ilo on äidinkin ilo :) Isot kiitokset siis Roinalle!

Muiden saamia ja lähettämiä palloja voi käydä ihmettelemässä täällä.