Niinkuin jo aiemmin mainitsinkin, neulomisvimma iski pitkän (mulle pitkän) tauon jälkeen tuossa joulun jälkeen. Olen hidas neuloja, ja lisäksi tuntuu, että aikaa ei millään löydy, kun kotona vipeltää kaksi pientä lasta. Nyt tosin olen huomannut, että kyllä sitä aikaa aina jonkin verran löytyy, kun into on tarpeeksi suuri... :)

Tammikuussa tehtyjä:

  • H:lle pipo (ei kuvaa)
  • itselle huivi
  • vauvalle villatakki
  • itselle pusero (vielä vähän viimeistelyjä vailla)

Nyt pitäis vaan ottaa valokuvia, että sais esiteltyä täälläkin valmiit. Olen odotellut kaunista aurinkoista talvipäivää, että saisin vaikka ulkosalla otettua kuvia, mutta eipä ole aurinkoa täällä päin paljoa näkynyt. Omasta huivista nyt kuitenkin on kuva, joten tulkoon se nyt tässä:

CIMG0970_blogi-normal.jpg

 

Kirihän se siis on. Kiri on ehdottomasti yksi mun suosikkihuivimalleista, ja mun mielestä sopii tällaiselle liukuvärjätylle langalle kivasti, kun tuossa on sileääkin pintaa jonkin verran eikä vain "pelkkää reikää". Lankana on siis Drops Delight, jota meni melko tarkkaan 2 kerää (siis 100g), puikot oli muistaakseni 5mm. En ole kokoa mitannut, mutta kaulahuivikokoinen tuo on. Itselleni kaulahuiviksi siis tein, ja olen jokusen kerran käyttänytkin. Kuten arvelinkin, Delight on sen verran villainen, että ei ole maailman mukavin kaulaa vasten, mutta kyllä tätä varmasti käytettyä tulee.

Täytyy vielä todeta, että mua ärsyttää aivan kamalasti tää uuden Vuodatuksen "ominaisuus", että tekstiä ja kuvia ei voi keskittää tai tasata molemmista reunoista tai muuttaa tekstin kokoa! Vain vasemmasta reunasta tasattu teksti näyttää epäsiistiltä ja haluisin aina saada kuvat keskitettyä ja niille kuvatekstin, usein vähän pienemmällä fontilla kuin muu teksti. GRR. Täytyy myöntää, että olen niin nillittäjä tän asian kanssa, että suunnittelen jo muuttoa Bloggeriin tai jonnekin... No, ehkä nyt vielä jonkin aikaa katselen, josko saisivat tähän asiaan jotain parannusta.

edit: tekstin tasaus ja kuvan keskitys onnistui! jee :)