Törmäsin viime viikolla Antassu-nettikauppaan, joka huhuili kiinnostuneita blogiyhteistyöhön. Mähän olen lähtökohtaisesti kiinnostunut kaikesta, joten menin saman tien ottamaan selvää, mikä kauppa tämä Antassu oikein on.

Antassu-kauppa on suunnattu erityisesti sellaisille koiraharrastajille, jotka tykkäävät tehdä itse koirilleen kaulapantoja sun muita tarvikkeita (kuten voitte huomata, en itse kuulu koiraharrastaja-kategoriaan). Tosiaan itse en koiraihmisiä ole, mutta näytti olevan tosi monipuolisesti materiaaleja niihin puuhiin. Ja jo periaattenkin tasolla musta on hienoa, että on olemassa verkkokauppa, josta saa näppärästi tarvikkeita koirajuttuihin, itselleni ei ollut tätä ennen tullut edes mieleen, että niitäkin voi itse tehdä... Antassussa myydään myös paljon muutakin, kuten kankaita, nauhoja, ompelutarvikkeita, helmiä, solkia ja muuta sellaista oheismateriaalia, mitä ompeluhommissa usein tarvitsee. Eli ei ole todellakaan vain koiraharrastajille rajattu kauppa, vaan kiinnostavia tuotteita löytyy kyllä muillekin.

Mä olin tipahtaa tuolilta, kun klikkasin auki nauha-kategorian. Siis oikeasti SEITSEMÄN JA PUOLI SATAA erilaista koristenauhaa, ja siihen vielä rutkalti muita nauhoja ja nyörejä päälle. Oikeasti. Onko tällaista valikoimaa missään muualla?

Kävi tuuri, sain lahjakortin Antassun verkkokauppaan (ja siis nyt jos joku ei vielä ymmärtänyt, tämä postaus sisältää kaupallista yhteistyötä!) ja eilen postilaatikkoon kopsahti paksu kirje.

IMG_3962.jpg

Heti ekana tiesin, että haluan nuo pilkkukankaat (ne on siis reilun kokoisia tilkkuja, olisikohan ollut 40*50cm, ja koko läjä myytiin pakettina), koska mulla oli niille suunnitelma jo heti ensinäkemältä. Nauhoja olisin voinut ostaa vaikka kuinka. Päädyin näihin neljään, koska lahjakortin summa oli jo ylittynyt, eikä oikein ollut varaa omaa rahaa kauheasti laittaa.

Kaikeksi onneksi näyttää siltä, että saan viikonloppuna omaa aikaa (meillä on siis nyt mies kuukauden verran pois kotoa, joten mun käsityöaika on melko lailla minimissä) kun lapset pääsevät mummilaan kylään. Joten eiköhän ensi viikon alkupuolella viimeistään ole luvassa postausta, jossa olisi jotain valmistakin näistä. Mun sormia jo syyhyttäisi, ja jos meidän pienimmäinen ei niin kovin pelkäisi ompelukonetta, niin iskisin jo kiinni...

Antassun facebooksivuista kannattaa muuten myös käydä tykkäämässä, sinne tulee tietoa uutuuksista, tarjouksista, alekoodeja ym. ja näyttääpä arvontojakin olevan aika tiuhaan.

Mä olen vieläkin pyörryksissä siitä nauhavalikoimasta.