Nyt kun sain tuon yhden neuletyön valmiiksi, niin mieli kääntyy tietysti heti uusiin. Mitä seuraavaksi? Mullahan on yhtä ja toista yhä kesken, eli sen puoleen järkevintä olisi vaan tehdä niitä loppuun, mutta kyllähän sitä tietysti suunnitella saa.

IMG_0656-normal.jpg

Jo jonkin aikaa on ollut suunnitteilla itselle raitasukat 7 veljeksestä, samalla idealla kuin näissä jämäsukissa. Tuon raitakerän olen ostanut joskus useampi vuosi sitten. Kai mulla oli joku ajatus, kenelle tekisin siitä sukat, mutta se on jäänyt. Nuo viimevuotiset raitasukat on nousseet yhdeksi mun lemppariksi, ja kun syksyllä tulin ostaneeksi beigeä 7 veljestä (olisin halunnut tummanruskeaa, mutta en jaksanut alkaa sitä mistään metsästää. Taas yksi vedenpitävä todiste, että pitäisi olla itsellä jemmassa kaikkia mahdollisia lankoja kaikissa väreissä!), niin siitä asti on ollut suunnitelmissa tehdä samanlaiset, mutta eriväriset sukat. Ihan siis vaan vuorotellen yksiväristä ja raitalankaa, ei sen kummempaa.

IMG_0657-normal.jpg

Näistä Roseista haluaisin eroon (niitä on kolmaskin kerä jossain), mutta ensin mun pitäisi tehdä epäonnistuneeseen puseroon uudet hihat. Ei kiinnostaisi, mutta toisaalta jos jaksaisin ne hihat tehdä, niin saisin puseron käyttöön. Turhaan se kaapissakaan marinoituu. Ja kunhan hihat valmistuisi, niin saisin loput Roset laitettua myyntiin (epäilen, että hihoihin tuskin menee kerällistä enempää).

IMG_0658-normal.jpg

Helmikuussa hamsteroidut Delightit huutelee mulle kaikki, mutta ajattelin aloittaa näistä riemunkirjavista. Tyttärille sukkia jos tekisi. Joko raidoittaen tai ihan vaan suoraan. Hmmm...

IMG_0660-normal.jpg

Usvaa ostin kesällä alennuksesta neljä kerää. Näistä aion tehdä vauvanpeiton. Mulla on kaksi kummipoikaa, ja olen molemmille tehnyt syntymälahjaksi peiton. Omille lapsille en ole peittoja tehnytkään. Potentiaalista kummityttöä ei ole vielä luvassa, mutta elän toivossa, että ehkä jonain päivänä... Tosiasiassa mun nyt vaan tekis mieli neuloa vauvanpeitto, oli saajaa tai ei :)

Vielä mitään näistä ei ole puikoilla, saapas nähdä maltanko tehdä edellisiä, vai aloitanko uutta. Jotain näistä, tai jotain ihan muuta. Katsotaan...